ne konuda yardım istiyorsunki telefonu almışsın,bi hata yüzünden servise göndermişsin ve onlarda tamir etmiş ne bekliyorsun direk ellerine sıfır iphone vermelerinimi konu başlığınıda uygun olarak düzenlersen sevinirim
arkadaşlar kısa ama çok önemli bir bilgi. gen-pa kesinlikle ve kesinlikle ışık sızmasında cihaz değişimi yapıyor bunu bana kendileri söylediler. sizin de benim gibi başınız yanmasın ve hakkınızı arayın. ben cihazı şimdi değiştiremiyorum çünkü ne yapmışlarsa ışık sızmasını minimuma indirmişler ve cihaza hiçbir şekilde fiziki bir işlem yapılmıyormuş. içi açılmıyor, oynanmıyormuş. bana bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlardan destek ve bilgi bekliyorum. teşekkürler.
[/CENTER]Lütfen yardım için konu açmadan önce buraları inceleyiniz:
ne konuda yardım istiyorsunki telefonu almışsın,bi hata yüzünden servise göndermişsin ve onlarda tamir etmiş ne bekliyorsun direk ellerine sıfır iphone vermelerinimi konu başlığınıda uygun olarak düzenlersen sevinirim
Ne konuda yardım istediğini tam olarak anlayamadım ama teşekkürler bilgilendirme için..
Bu tip konularda gözü açık olmak lazım,teknik servistekilerde adam gibi bilmiyor bukonuları, eğer siz ışık sızmasının kesin olarak aletin değiştirilmesi gerektiğini bilirseniz ve ısrar ederseniz onlarda değiştircektir aleti..
öncelikle özür dilerim ki ayrıntılı bilgi vermemişim.
arkadaşlar, elimdeki cihazda ışık sızması sorunu vardı ve ben bunun için iki defa garantiye göndermiştim. ama dün öğrendiğim kadarıyla gen-pa'dan ki bunu bana en son söylediler -bayağı bir tartışma ve küfürden sonra (1.5 saat sürdü)-. telefonlarımızda eğer ışık sızması veya fiziki bir hata varsa KESİNLİKLE tamir edilmiyor, hemen değiştiriyorlarmış.ama benim cihazımdaki bariz ışık sızmasını gerizekalı teknik servistekiler görmemişler ve hatta bunun için alet kullanmışlar ve restore edip bana göndermişler. ben de cahil, yine ışık sızması olmasından dolayı tekrar teknik servise gönderdim ve onlar da bana aynen geri göndermişler -kargodaydı-. sonra ben gen-pa'yı aradım ve cihazın bana asla ve asla geri gönderilmemesini ve kesinlikle değiştirilmesini talep ettim ama müşteri hizmetlerindeki kız eğer teknik servis bu yönde bir karar vermezse değişme olamayacağını bana söyledi ve söylediği anda da benim şalterlerim attı. çünkü ondan önceki bayan ve kendisi bu tür durumlarda asla tamir olmadığını, direkt olarak cihazın değiştirildiğini söylediler.
ben de uzun bir tartışmadan sonra, bu konunun beni ilgilendirmediğini çünkü ışık sızması sebebiyle cihazı gönderdiğimi, ikinci sefer de bu sebepten gönderdiğimi belirttim. bu şekilde başıma gelenleri anlattım ve kız da dedi ki cihazı bize tekrar gönderin ki şu anda kargoda, bana derken istanbul'a, biz de inceletelim ve eğer ışık sızması bulunursa değiştirelim dedi. ben de ona zaten kendimin ilk seferde açıkça ve net olarak bu sorunu gördüğümü ama sizin ..... teknik servisinizin bunu göremediğini çünkü onların ..... olduklarını söyledim.kız da şimdi kargodan çektiğini ama eğer çekemezse benim onlara göndermemi istedi.
şimdi sizden istediğim yardım şöyle, ben bu hakkımı nasıl alabilirim? çünkü gen-pa açıkça beni kazıklamaya çalışıyor. ilk seferde bu ışık sızmasından dolayı gönderdiğimde sorun görülememiştir demişler ve cihazı değiştirmemişler ama değiştirilmek zorundaydı. ben nasıl ve nerede, ne tür bir şekilde hakkımı arayabilir, elde edebilirim? bana bu konularda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı acaba?
[/CENTER]Lütfen yardım için konu açmadan önce buraları inceleyiniz:
allerjik de bu sebepten yolladı cihazını garantiye, ışık sızması tam olarak ne oluyor nasıl fark ediliyor
Şu anda 1 kişi bu konuyu okuyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)