PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Acı Kaybımız: Install0us

odiksoz
26-01-2010, 22:08
xSellize'da okuduğuma göre Install0us yasalardan dolayı kapanıyor. Tam olarak nasıl olduğunu ben de anlamadım. Devamını siz okuyun;

http://xsellize.com/showthread.php/84711-Install0us-The-end

]Yes, you read well, this is the end. The end of Install0us.
Most of you would not appreciate what follows, just as we definitely do not, yet some of you will be strangely happy...

Why is this happening?
Legalities. When I started up solo, it was for legal reasons, and that still stands: I was fed up of hiding behind other people and wanted the freedom to develop apps without being in the shadows of the law.
For Install0us to offer the same services as other installer apps : browse / download / install, without providing any links to cracked materials, I thought we had something legal and legitimate to offer.
Some really nice people proposed me their help, and from a small blog we evolved to these forums, which just kept growing and maturing, thanks to a wonderful team. That was not appreciated by everybody...but anyway, that is another topic.
During all this time I have been actively searching for a lawyer to know how legal we were. Not the lawyer you can find just anywhere, but one that understands Internet legislations and specializes in copyright laws. Trust me, these people are rare, very in demand, and very expensive.
As such I have been looking for three months, and I finally found one recently. Unfortunately our discussion left me sad and even feeling stupid to have invested so much effort into this, and involved people with me... You see, after talking for more than an hour with him, I'm sorry but the conclusion is that what we do would be very hard to defend against in court.
I am at the moment already at risk, and would risk even more with the exposure that an Install0us v3 release will definitely bring me. Call me a coward, but as I said, hiding under covers is not a life for me. Moreover, these days in my country piracy is a hot subject among politicians... I do not want to be flamed in a trial for something that I do as a hobby, and I do not want to involve any people with me in this. I am sincerely sorry to the people who followed me thinking we were legit, my honest mistake.

What's going to happen?
These forums will close, and repositories too. Just a few more weeks, and everything will be shut down and deleted.
Install0us v2.5 has already been unleashed to you, and it will continue to run. We cannot do anything about it, so be happy!
The bad news is, however, Install0us 3 will not and cannot ever be released. It all must end here. This is extremely disappointing for all of us, considering the time and energy we have spent on it.
Soon after, the server behind Install0us 3 will also be shut down. We are very sorry, beta testers.

On a brighter note, we have introduced some concepts in v3 with native interfaces that have revolutionised what people will be expecting, and I am sure you will see these conceptualisations sooner or later in similar apps, although of course not done by us. In short, we feel we have made a positive contribution to the community we now leave.
To make things clear, we have never shared our source code, and we can never do so, simply for legality's sake. I know from experience that no one is irreplaceable.
But if there were to be one concept I would really like to see one day out of all this, it is the plugin system. An open application not dedicated to any one website.

About Donations
We raised donations and understandably we now have no use for them. Many of you have noticed that recently we have been refunding most of them. In fact we are refunding all refundable donations.
Only very few will not be refunded, mostly because of Paypal rules which restricts refunds to the last 60 days of transaction, or eChecks that just cannot be refunded. (Please be patient if you haven't been refunded yet, Paypal is incredibly slow, blame their staff not ours!)
Once again, thank you very much for your willing support, but our expenses has been covered and since our activities are ending, we just want to be fair with you and refund as much as we can. We are not salesmen, we did all of this for fun, nothing more.

Thanks (a lot)
I have always wanted to do a credits/thanks screen in Installous since the first version. But apologetically, I am a lazy developer who always preferred to code features over making a thanks screen.
I cannot stop all of this without repairing that fault. First of all, many thanks go to all of you for making this journey what it has been, without the users and your continued support and encouragement none of this could have ever been reality.
A group of people that I'd like to take the time to individually thank for their support throughout my time are :
CCW, for being a friend and all that time spent on the appDB adding missing apps by hand :).
cdecl, for being in #ipa on that first day, for his skills and leaking Crackulous source code (lol).
crash-x, for the nice chats, sharing knowledge with you have been a real pleasure, you are so right to be on the bright side :).
csmithdesigns.com for the awesome v3 graphics.
Doosje, for being a friend since almost the beginning, and then to have joined Install0us and bringing along that amazing database :).
fareal, for pressuring me to create these forums (would still be a blog without him lol), and helping so much to create these forums and make them alive (I'm not really a forum administration guy ;)).
Flawless, for creating AppShare a long long time ago that we all have such fond memories of.
Hackulo.us community, I remember a time when it wasn't all about money and power... but a community.
hostjf, from iphonecake, for all your time and help. You are right to be far away from that "scene"...
lsemtex, that was a real fun day 0 to see that agitation to reproduce The Monkey's Ball crack :).
Kyek, for teaching me a bit of php, for everything you have done. Words cannot express what you've done for us and the community. You will never be forgotten.
Monster (aka furballinatOor), for his nice contribution to the forums.
Puy0, For being my tutor, friend and so many other things.
RealZg/Poxy, for being nice even when the whole world was standing against him (even if he was responsible for some leaks I disapprove of).
Sadam, from xSellize, for his advices and participation ;) A true man in every way.
Secretss, for being the heart and soul of this community in recent times. Yay!
skram, for his friendly attitude and being a great AppStore dev sharing his knowledge freely ;).
WYSE, your dedication is something to be admired, I will always have a place in my heart for you.
You, for reading this.
Sorry if I forget you...there's always going to be someone :(
Just a couple of extra little bits
Questions > If you have any questions please pop by our IRC channel #Install0us on the server Rizon. We will be hanging around a little longer in case there is anything more you would like to ask or know.
Forums > If there are any posts you would specifically like a copy of after we close, please just ask as we would be glad to provide them. If you are looking for somewhere nice to go, why not try xSellize.com?
Hackulo.us *Has been* a nice community. The core staff has gone nuts at money making. Today they just consider members and even their moderators as puppets. I am really happy to have left them, what happened after Install0us was created is just proof of it.
TDDebug / dissident > I have always been polite with you, but what a waste. Continue to bring down hackulo.us, people will eventually understand who you really are, a salesman/bullshitter. One sincere advice, you really need a psychotherapist. (Our good friend venusanann was right).

Adieu.

KupaValesi
26-01-2010, 22:10
bi çevirmen vardı sitede neydi onun nicki [:P]

KupaValesi
26-01-2010, 22:12
google amcanın katkılarıyla [:D] odiksoz arkadaşımıza teşekkürlerimizle...

pek çeviremiyor ama [:)]

Evet, iyi okuyun, bu sonudur. The end of Install0us. Install0us sonu.
Most of you would not appreciate what follows, just as we definitely do not, yet some of you will be strangely happy... Çoğunuz ne aşağıdaki gibi, kesinlikle, ama biraz sizin garip bir mutluluk duyacağız yok ... takdir olmaz

Why is this happening? Bu neden oluyor?
Legalities . Legalities. When I started up solo, it was for legal reasons, and that still stands: I was fed up of hiding behind other people and wanted the freedom to develop apps without being in the shadows of the law. Ne zaman yalnız başladı, yasal nedenlerle vardı ve hala duruyor: Ben kişi arkasına saklanmak kadar beslenen ve hukukun gölgelerde olmadan uygulamalar geliştirmek için özgürlük istedi.
For Install0us to offer the same services as other installer apps : browse / download / install, without providing any links to cracked materials, I thought we had something legal and legitimate to offer. Install0us yükleyici için diğer uygulamalar olarak aynı hizmetler sunmak: göz / download / install, çatlamış malzemelerin herhangi bir bağlantısı sağlayan olmadan, sanırım sunmak için bir şey yasal ve meşru olduğunu sanıyordum.
Some really nice people proposed me their help, and from a small blog we evolved to these forums, which just kept growing and maturing, thanks to a wonderful team. Gerçekten güzel insanlar yardım ve hangi sadece büyüyen tutulur ve olgunlaşması bu forumları, evrimiyle küçük bir blogdan, harika bir ekip sayesinde beni önerdi. That was not appreciated by everybody...but anyway, that is another topic. Herkesin beğenisini değildi ... ama yine de, başka bir konudur.
During all this time I have been actively searching for a lawyer to know how legal we were. Ben aktif bir avukat nasıl yasal biz bilmek arıyor olan tüm bu süre boyunca. Not the lawyer you can find just anywhere, but one that understands Internet legislations and specializes in copyright laws. Bulabileceğiniz değil avukat sadece yere değil, tek bir Internet mevzuat anlar ve telif hakkı yasaları uzmanlaşmıştır. Trust me, these people are rare, very in demand, and very expensive. Güven bana, bu insanlar, talep çok, ve çok pahalı nadirdir.
As such I have been looking for three months, and I finally found one recently. Gibi üç ay arıyordum var, ve nihayet yeni bir tane buldum. Unfortunately our discussion left me sad and even feeling stupid to have invested so much effort into this, and involved people with me... Ne yazık ki tartışma beni ve üzgün hatta aptal hissediyorum sol bu işe, çok çaba yatırım yaptık ve benimle ilgili kişi ... You see, after talking for more than an hour with him, I'm sorry but the conclusion is that what we do would be very hard to defend against in court . Sen, onunla bir saatten fazla, ama üzgünüm sonuç bu, önümüzdeki çok karşı mahkemede savunmak zor olacaktı yapmak olduğu için konuşmak sonra bakın.
I am at the moment already at risk, and would risk even more with the exposure that an Install0us v3 release will definitely bring me. Ben risk an zaten, ve am bile pozlama bir Install0us v3 sürümü kesinlikle bana getirebilir daha fazla risk olur. Call me a coward, but as I said, hiding under covers is not a life for me. Beni, ama bir korkak Arama Dediğim gibi, örtü altında gizleyerek benim için bir hayat değildir. Moreover, these days in my country piracy is a hot subject among politicians... Ayrıca, ülkem korsanlık bu günlerde siyasiler arasında sıcak bir konu ... I do not want to be flamed in a trial for something that I do as a hobby, and I do not want to involve any people with me in this. Ben bir hobi olarak bir şey için bir denemede Flamed olmak istemiyorum, ve bu beni herhangi bir kişi dahil etmek istemiyorum. I am sincerely sorry to the people who followed me thinking we were legit, my honest mistake. Umarım bana biz, benim dürüst hata okunaklı olduğunu düşünme takip kişi üzüldüm.

What's going to happen? Ne olacak?
These forums will close, and repositories too. Bu forumlar, yakın ve depoları da. Just a few more weeks, and everything will be shut down and deleted. Sadece birkaç hafta daha, ve her şey kapatılacak ve silinmiş.
Install0us v2.5 has already been unleashed to you, and it will continue to run. Install0us v2.5 zaten size Unleashed olmuştur ve çalışmaya devam edecek. We cannot do anything about it, so be happy! Bu konuda, çok mutlu bir şey yapamam!
The bad news is, however, Install0us 3 will not and cannot ever be released. Kötü haber ise, Install0us 3 hiç serbest olamaz ve edecektir. It all must end here. Hepsi burada sona ermelidir. This is extremely disappointing for all of us, considering the time and energy we have spent on it. Bu son derece hepimiz için, zaman ve bunun üzerinde geçirdim enerji düşündüğünü hayal kırıklığı yaratıyor.
Soon after, the server behind Install0us 3 will also be shut down. Kısa süre sonra, Install0us 3 arkasında sunucusu da kapatılacak. We are very sorry, beta testers. Biz çok beta test üzgünüz.

On a brighter note, we have introduced some concepts in v3 with native interfaces that have revolutionised what people will be expecting, and I am sure you will see these conceptualisations sooner or later in similar apps, although of course not done by us. Parlak bir kayda göre, biz v3 bu insanlar ne bekliyor olacak devrim var yerli arayüzleri ile bazı kavramları girmiştik, ben daha çabuk bu conceptualisations göreceksiniz veya daha sonra benzer apps, ancak tabii ki bizim tarafımızdan yapılması değil eminim. In short, we feel we have made a positive contribution to the community we now leave. Kısacası, biz şimdi terk topluma olumlu bir katkı yapmış hissediyorum.
To make things clear, we have never shared our source code, and we can never do so, simply for legality's sake. Net şeyler yapmak için, biz kaynak kodu asla paylaşılmaz var ve biz bu yüzden, yasallığı aşkına sadece yapmak için asla. I know from experience that no one is irreplaceable. Ben deneyimlerinden kimsenin yeri doldurulamaz olduğunu biliyorum.
But if there were to be one concept I would really like to see one day out of all this, it is the plugin system. An open application not dedicated to any one website . Ama eğer gerçekten bir gün bütün bu dışında görmek istiyorum bir kavram olarak vardı, bu eklenti sistemi. Açık bir uygulama herhangi bir web sitesi adanmış değil.

About Donations Hakkında Bağışlar
We raised donations and understandably we now have no use for them. Biz şimdi onlara hiçbir kullanın bağış ve anlaşılır kaldırdı. Many of you have noticed that recently we have been refunding most of them. Bir çoğunuz son zamanlarda biz onların çoğu iade edilmiştir fark etmişsinizdir. In fact we are refunding all refundable donations. Hepimiz iade bağışları geri ödeme vardır Aslında.
Only very few will not be refunded, mostly because of Paypal rules which restricts refunds to the last 60 days of transaction, or eChecks that just cannot be refunded. Sadece çok az, Paypal kurallar yüzünden, işlem veya eChecks son 60 gün bu sadece iade edilemedi iadesi kısıtlar ve iade edilmeyecektir. (Please be patient if you haven't been refunded yet, Paypal is incredibly slow, blame their staff not ours!) Eğer henüz Paypal inanılmaz derecede yavaş kendi çalışanlarına bizim değil suçlama iade henüz (Lütfen sabırlı olun!)
Once again, thank you very much for your willing support, but our expenses has been covered and since our activities are ending, we just want to be fair with you and refund as much as we can. Bir kez daha, çok istekli sizin desteğiniz için teşekkür ederim ama bizim giderleri ve kapalı yapılmış faaliyetlerimizi are bitiş tarihi, sadece sizinle adil olmak istiyorsanız ve kadar geri ödeme yapabiliriz. We are not salesmen, we did all of this for fun, nothing more. Biz satıcı, biz eğlenmek için bu yaptığın değil, başka bir şey.

Thanks (a lot) Thanks (a lot)
I have always wanted to do a credits/thanks screen in Installous since the first version. Her zaman bir kredi yapmak istedim var / sayesinde ekran Installous yılında ilk sürümü yana. But apologetically, I am a lazy developer who always preferred to code features over making a thanks screen. Ama özür diler, ben her zaman bir teşekkür ekran üzerinden yapma özellikleri kodu tercih tembel bir geliştiricisiyim.
I cannot stop all of this without repairing that fault. Bu o fay tamir olmadan tüm durduramaz. First of all, many thanks go to all of you for making this journey what it has been, without the users and your continued support and encouragement none of this could have ever been reality. Öncelikle çok teşekkürler hepiniz için bu yolculukta ne oldu yaptığınız için kullanıcılar olmadan gidin sürekli destek ve teşvik hiçbiri bu olabilir hiç olmadığı gerçeği var.
A group of people that I'd like to take the time to individually thank for their support throughout my time are : Kişilik bir grup ben tek tek benim zaman boyunca destek için teşekkür etmek zaman istediğiniz şunlardır:

* CCW , for being a friend and all that time spent on the appDB adding missing apps by hand :). CCW, bir dost ve tüm bu zaman appDB elle eksik uygulamalar eklemek harcanır).
* cdecl , for being in #ipa on that first day, for his skills and leaking Crackulous source code (lol). , ilk gün # IPA olmak için cdecl, kendi becerileri ve Crackulous kaynak kodu (lol) sızdıran.
* crash-x , for the nice chats, sharing knowledge with you have been a real pleasure, you are so right to be on the bright side :). öylesine parlak tarafı olmak doğru çökme-x, hoş sohbetler için, sizinle Bilgilerini paylaşan gerçek bir zevkti varsa, vardır:).
* csmithdesigns.com for the awesome v3 graphics. awesome v3 grafikler için csmithdesigns.com.
* Doosje , for being a friend since almost the beginning, and then to have joined Install0us and bringing along that amazing database :). Doosje için Install0us katıldı bir arkadaşıma neredeyse başından beri ve sonra varlık ve şaşırtıcı veritabanı boyunca getirerek:).
* fareal , for pressuring me to create these forums (would still be a blog without him lol), and helping so much to create these forums and make them alive (I'm not really a forum administration guy ;)). fareal, benim için bu forum oluşturmak için baskı (hala onu lol olmadan bir blog), olacak ve böylece bu forumları oluşturmak için çok yardımcı ve onları (I'm gerçekten bir forum yönetim adam;)) canlı olun.
* Flawless , for creating AppShare a long long time ago that we all have such fond memories of. Kusursuz, oluşturmak için AppShare uzun uzun zaman önce bunun hepimizin sahip olacak şekilde fond memories.
* Hackulo.us community, I remember a time when it wasn't all about money and power... Hackulo.us topluluk, ben bir zaman tüm para ve güç ilgili değildi hatırlıyorum ... but a community. ancak bir topluluk.
* hostjf , from iphonecake, for all your time and help. iphonecake gelen hostjf, tüm zaman ve yardım için. You are right to be far away from that "scene"... Sen uzakta olduğu "sahnesinden için" haklısın ...
* lsemtex , that was a real fun day 0 to see that agitation to reproduce The Monkey's Ball crack :). lsemtex, bu gerçek bir fun day 0 Monkey's Ball çatlamak çoğaltmak için ajitasyon görmek oldu:).
* Kyek , for teaching me a bit of php, for everything you have done. Kyek, bana php biraz öğretim için yaptın her şey için. Words cannot express what you've done for us and the community. Kelime bize ve toplum için ne yaptığımı ifade edemez. You will never be forgotten. Sen unuttun asla.
* Monster (aka furballinatOor), for his nice contribution to the forums. Monster (aka furballinatOor), forumlarda yaptığı güzel katkılarından dolayı.
* Puy0 , For being my tutor, friend and so many other things. Puy0, benim için öğretmen, arkadaş ve diğer birçok şey olmak.
* RealZg/Poxy , for being nice even when the whole world was standing against him (even if he was responsible for some leaks I disapprove of). RealZg / Poxy için bile tüm dünya ona karşı duruyordu (olsa bile I reddetme bazı kaçakları için) sorumlu olduğu güzel varlık.
* Sadam , from xSellize, for his advices and participation ;) A true man in every way. Sadam gelen xSellize, onun tavsiye ve katılım için; her şekilde) gerçek bir adam.
* Secretss , for being the heart and soul of this community in recent times. Secretss için kalp ve bu topluluk ruhu son kez olmak. Yay! Yay!
* skram , for his friendly attitude and being a great AppStore dev sharing his knowledge freely ;). skram, onun dostu tutum ve büyük bir AppStore dev özgürce kendi Bilgilerini paylaşan olmak;).
* WYSE , your dedication is something to be admired, I will always have a place in my heart for you. Wyse, çabanızı hayran olduğu şey, her zaman kalbimde sizin için bir yer olacaktır.
* You , for reading this. Sen, bu okuma.
* Sorry if I forget you...there's always going to be someone :( Eğer unutur Üzgünüz ... her zaman biri olacak: (

Just a couple of extra little bits İlave küçük bit Sadece bir çift

* Questions > If you have any questions please pop by our IRC channel #Install0us on the server Rizon. Sorular> Eğer sorularınız varsa bizim IRC kanalında tarafından sunucu Muhabbet Doğum # Install0us pop edebilirsiniz. We will be hanging around a little longer in case there is anything more you would like to ask or know. Biraz daha uzun durumda daha fazla sormak veya bilmek gibi bir şey çevresinde asılı olacak.
* Forums > If there are any posts you would specifically like a copy of after we close, please just ask as we would be glad to provide them. Forumları> Eğer biz bunları sağlamak için memnun edecektir sonra biz yakın, lütfen sadece sormak size özel bir kopyasını herhangi bir mesaj vardır. If you are looking for somewhere nice to go, why not try xSellize.com? Eğer bir yere gitmek için, neden denemek xSellize.com hoş değil mi arıyorsunuz?
* Hackulo.us *Has been* a nice community. Hackulo.us * olmuş * güzel bir topluluk. The core staff has gone nuts at money making. Çekirdek kadro karşılığı olarak yapmadan fındık gitti. Today they just consider members and even their moderators as puppets. Bugün adil ve kuklalar gibi Hatta yöneticiler üye düşünün. I am really happy to have left them, what happened after Install0us was created is just proof of it. Sonra Install0us oluşturuldu gerçekten onları sol için mutluyum, ne oldu o sadece kanıtıdır.
* TDDebug / dissident > I have always been polite with you, but what a waste. TDDebug / muhalif> Ben hep seninle kibar, ama ne bir atık. Continue to bring down hackulo.us, people will eventually understand who you really are, a salesman/bullshitter. Hackulo.us düşürülmesine devam insanlar sonunda anlayacaktır sizi gerçekten, bir satıcı / saçmalayan kimse. One sincere advice, you really need a psychotherapist. Samimi bir tavsiye, gerçekten bir psikoterapist gerekir. (Our good friend venusanann was right). (Bizim iyi arkadaş venusanann sağa) oldu.

Sylar
26-01-2010, 22:47
Install0us 3.0 cikmayacakmis yasal sebeplerden oturu, suan var olan 2.5surumune yaptirim yok o devam edecek.
Apple işi sıkı tutuyormuş ileride cydia kaynakları, bu tarz tarz forumlar da kapatılabilirmiş. Herkese selam söylüyor öptüm bay.
[8D]

xnpa
26-01-2010, 23:23
anlatılanları kısaca anlatiim. yasal sebeplerden dolayı önce site ve bir kaç hafta içinde herşey kapatılıp silinecekmiş. ilk başladığında bu işi tek başına yasalardan saklanarak yapıyormuş fakat bazı iyi niyetli insanların yardımıyla bugünlere kadar gelmiş. Daha sonra çeşitli baskılar sonunda yaptıkları işin ne kadar yasal olduğunu anlatmak için bir avukat aramaya başlamış aradığı avukatın sadece iyi bi avukat olması yetmezmiş aynı zamanda internet tescili konusunda uzmanlaşmış olması gerekmiş ve bu insanlar gerçekten az ve hizmetleri pahalıymış araştırmalar sonunda biri ile görüşmüş ve kötü haberi almış. install0us 2.5 aynen devam edecekmiş fakat install0us 3.0 yayınlanamayacakmış.

mertosya
27-01-2010, 00:12
hani çevirelimde bunun uzunluk ne isterlerse apple ı kpasınlar bu kadar uzun yazı okumam :D

*ERBiL*
05-05-2010, 16:49
ee bugun benim tel otomatik 3.0 gecti installous
dun eski versiyon vardi sabah hatta simdi alles programme geliyor bos cikiyoe napcaz peki :S

yok
05-05-2010, 16:55
ee bugun benim tel otomatik 3.0 gecti installous
dun eski versiyon vardi sabah hatta simdi alles programme geliyor bos cikiyoe napcaz peki :S

26-01-2010 22:08

4 ay önceki olay..Şuan sorun yok.. [:'(]

*ERBiL*
05-05-2010, 17:05
himmm
nasil duzelte bilirim bunu acaba ?
benim ki 3.1.3 3GS idi dun JB yaptim
dun iyi idi bugun yeni versiyona gecmis
hic bisi gelmiyo simdi programlar vs. :S

ArnBien
05-05-2010, 21:10
Düzeltmek yerine alternatif olarak AppCake+ kullanabilirsiniz uygulama indirmek için.

hayylaz61
09-05-2010, 19:03
Evet, iyi okumak, bu sonudur. Install0us sonu.
Çoğunuz ne izler, takdir olmazdı gibi biz kesinlikle, ama biraz sizin garip mutluluk duyacağız yok ...

Bu neden oluyor?
Legalities. Ben yalnız başladı, yasal nedenlerle olduğunu ve hala duruyor: Ben başka insanların arkasına saklanarak beslenen ve özgürlük hukuk gölgeler olmadan uygulamalar geliştirmek istiyordu.
Install0us için diğer installer apps aynı hizmetleri sunmak: kaş / / kırık malzemeler için herhangi bir link vermeden yükleyebilir, ben bir şey yasal ve meşru sunmayı düşündüm.
Bazı gerçekten güzel insanlar, bana onların yardım önerdi ve biz sadece büyüyen ve olgunlaşan tutulan bu forumlar, gelişti küçük bir blogdan, harika bir ekip sayesinde. Herkesin takdir değildi ... ama yine de, başka bir konudur.
Ben aktif bir avukat için nasıl yasal olduğumuzu bilmek araştırıcı olan tüm bu zaman boyunca. Değil avukat sadece her yerde bulabilirsiniz ama bir Internet mevzuat anlar ve telif hakkı yasaları uzmanlaşmıştır. İnan bana, bu insanlar nadir, talep çok, ve çok pahalıdır.
Ben üç ay boyunca aradım gibi, ben de nihayet bir son buldu. Ne yazık ki bizim tartışma beni üzgün ve sol hatta aptal hissediyorum bu işe, bu kadar çaba yatırım yaptık ve benimle insan yer ... Eğer onunla bir saatten fazla, üzgünüm ama sonuç olduğu için konuşuyorum sonra görüyorum ki çok karşı mahkemede savunmak çok zor olurdu ne.
Şu anda risk zaten, ve am bile pozlama, bir Install0us v3 sürüm kesinlikle bana getirecek daha fazla risk olur. beni, ama dediğim gibi, altında benim için bir yaşam değil kapsar dayak söyledi korkak çağırın. Ayrıca, ülkem korsan bugünlerde politikacılar arasında sıcak bir konu ... Ben olmak bir şey ki bir hobi olarak yapmak için bir denemede Alevli istemiyorum, ben bu konuda benimle herhangi bir kişi dahil etmek istemiyorum. Umarım ben okunaklı, benim dürüst hata olduğunu düşünerek takip insanlara üzgünüm.

Ne olacak?
Bu forumları, yakın ve depoları çok. Sadece birkaç hafta daha ve her şey kapatılacak ve silinir.
Install0us v2.5 zaten sizin için dışarı çıktı olmuştur ve çalışmaya devam edecektir. Biz bu konuda bir şey yapamam, çok mutlu olun!
Kötü haber ise, Install0us 3 hiç serbest olamaz değil ve olacaktır. Hepsi burada sona ermelidir. Bu son derece hepimiz için hayal kırıklığı, zaman ve enerji bunun üzerine geçirdim düşünüyor.
Install0us 3 arkasındaki sunucu kısa bir süre sonra da kapanacaktır. Biz çok, beta test üzgünüz.

parlak bir kayda göre, biz v3 insanların ne bekliyor olacak devrim yerli arabirimleri ile bazı kavramları var ve ben bu conceptualisations er ya da geç benzer uygulamaları göreceksiniz eminim, her ne kadar tabii bizim tarafımızdan yapılmış değil. Kısacası, biz biz şimdi terk topluma olumlu bir katkı yapmış hissediyorum.
Apaçık yapmak için, bizim kaynak kodu paylaşılan asla var ve biz bu yüzden, yasallığı aşkına basitçe için neler olamaz. Ben deneyimlerinden kimsenin yeri doldurulamaz olduğunu biliyorum.
Orada gerçekten bir gün tüm bu dışarı görmek istiyorum bir kavram olması durumunda Ancak, eklenti sistemidir. Açık uygulamada herhangi bir web sitesi adanmış değil.

Bağışlar hakkında
Biz bağış kaldırdı ve anlaşılır şimdi onlar için faydası vardır. Birçoğunuz geçtiğimiz günlerde biz onların çoğu iade edilmiştir fark etmişsinizdir. Hepimizin iade bağışlar iade edilir Aslında.
Sadece çok iade edilmeyecektir, işlemin son 60 gün, ya da sadece iade edilemez eChecks için iadesi kısıtlar Paypal kurallar çoğunlukla nedeniyle az. Eğer iade henüz yok varsa (Lütfen sabırlı olun, Paypal inanılmaz, çalışanları suçlu yavaş yok bizim!)
Bir kez daha, çok sizin istekli destek için, ama teşekkür ederiz giderleri kapsamında olup faaliyetlerimizi biten olduğundan, biz adil sen ve geri ödeme olarak elimizden geldiğince sahip olmak istiyorum. Biz satıcı değiliz, biz eğlence için tüm bu yaptım, o kadar.

Teşekkürler (çok)
Ben her zaman Installous içinde / sayesinde ekran ilk sürümü beri kredi yapmak istedim. Ama özür diler, her zaman bir teşekkür ekran yapma aşkın özellikleri kodu tercih tembel bir geliştirici duyuyorum.
Bu o fay tamir olmadan tüm duramazsın. Her şeyden önce, çok teşekkürler hepinize bu yolculukta ne oldu yapmak için, kullanıcıların olmadan ve gidin sürekli destek ve teşvik hiçbiri bu kadar gerçek olabilirdi.
Ben zaman bireysel olarak benim zaman boyunca verdikleri destek için teşekkür etmek istiyorum insanların bir grup vardır:
CCW, arkadaş ve tüm bu süre appDB elle apps eksik ekleyerek harcanan için).
cdecl, # ipa o ilk günü olduğu için, onun becerilerini ve Crackulous kaynak kodu (lol sızıntı).
crash-x, hoş sohbetler, sizinle Bilgilerini paylaşan gerçek bir zevk olmuştur, bunu parlak tarafında olmak doğru) vardır.
awesome v3 grafikler için csmithdesigns.com.
Doosje, bir arkadaş neredeyse başından beri varlık, değer ve daha sonra Install0us katıldı ve bu şaşırtıcı veritabanı birlikte hamil:).
fareal, ben hala onsuz bir blog lol) olurdu bu forumları (yaratmak için baskı, ve böylece bu forumları oluşturmak için çok yardımcı ve onları (gerçekten forum yönetimi adam;)) değilim hayatta olun.
Kusursuz, AppShare hepimizin böyle düşkün anılarım var önce uzun uzun zaman yaratmak için.
Hackulo.us topluluk, bir süre tüm para ve güç ilgili değildi hatırlıyorum ... ancak bir topluluk.
iphonecake dan hostjf, her zaman ve yardım için. Çok uzakta olduğunu "sahneden" olmak hakkı vardır ...
lsemtex, bu gerçek bir oyunculuk gün 0 Monkey's Ball çatlamak çoğaltmak bu ajitasyon görmek için:) idi.
Kyek, bana php biraz öğretim için yaptın her şey için. Kelimeler ne bize ve toplum için ne yaptığımı ifade edemez. Sen unutulmayacak asla.
Monster (aka furballinatOor), forumlar yaptığı güzel katkılarından dolayı.
Puy0, benim öğretmen olmak, arkadaş ve o kadar çok şey için.
RealZg / Poxy bile tüm dünya ona karşı duruyordu güzel olduğu için (hatta sanki ben tasvip bazı kaçakları sorumlu olmuştur).
Saddam'ın, xSellize dan, onun tavsiye ve katılım için;) her yönüyle gerçek bir adam.
Secretss, kalp ve bu toplumun ruhunu son zamanlarda olduğu için. Yay!
skram, onun dostu tutum ve büyük bir AppStore dev özgürce kendi bilgi paylaşımı olmak;).
Wyse, çabanızı bir şey hayran olduğunu, Senin için her zaman kalbimin bir yer olacak.
Eğer bu okuma.
Üzgünüm seni unutursam ... her zaman birileri olacak: (
İlave küçük bit Sadece birkaç
Herhangi bir sorunuz bizim IRC # kanal Install0us tarafından sunucu Rizon pop varsa lütfen sorular>. Biz küçük bir durumda artık etrafında bir şey daha sormak veya bilmek istiyorum asılı olacaktır.
Forum> orada özellikle bizim yakın, tıpkı onlara sağlamak memnun edecektir isteyin sonra bir kopyası gibi herhangi bir mesaj varsa. Eğer bir yerde güzel arıyorsanız, neden xSellize.com denemek gitmek için?
Hackulo.us * Has be * güzel bir topluluk. Çekirdek kadro karşılığı kılmayı fındık gitti. Bugün sadece üyeler düşünün ve hatta kuklalar olarak moderatörler. Gerçekten mutlu onlara yapmamışlar am, ne oldu Install0us oluşturuldu sonra sadece bir kanıtıdır.
TDDebug / muhalif> Hep nazik seninle olmuştur ama ne bir atık. Devam, insanlar eninde sonunda senin gerçekte kim, bir satıcı / saçmalayan kimse anlayacaklar hackulo.us aşağı getirmek. Bir samimi tavsiyeler, gerçekten bir psikoterapist gerekir. (Bizim iyi arkadaş venusanann sağda) idi.